lørdag 27. september 2008

Jess, dette bilde skulle vært snudd i en annen vinkel, noe som gjør at Ruth Helene og jeg ser veldig spreke ut.
Vi sto modeller når de andre i klassen skulle tegne oss. Skulle da legge vekt på de negative flatene og ikke oss personene. Vi skulle lage 4-5 forskjellige skisser og videre skal vi lage en oppgave ut av de vi velger.
Selve poseringen var slitsom så det holdt, så håper resultatet på skissene ble bra. x)
Negative flater er som jeg lærte at var det motsatte av objektet som er de positive i et bilde. Det vil si bakgrunnen på bilde.
: )

fredag 26. september 2008

Skoleblogg.

yess, da er skolebloggen oppe og går : )
Det var egentlig det jeg skulle skrive her, og jeg har ikke mer å skrive så jeg tar det sånn ^^