lørdag 27. september 2008

Jess, dette bilde skulle vært snudd i en annen vinkel, noe som gjør at Ruth Helene og jeg ser veldig spreke ut.
Vi sto modeller når de andre i klassen skulle tegne oss. Skulle da legge vekt på de negative flatene og ikke oss personene. Vi skulle lage 4-5 forskjellige skisser og videre skal vi lage en oppgave ut av de vi velger.
Selve poseringen var slitsom så det holdt, så håper resultatet på skissene ble bra. x)
Negative flater er som jeg lærte at var det motsatte av objektet som er de positive i et bilde. Det vil si bakgrunnen på bilde.
: )

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hei snuppa:) Kult bilde... så litt spacet ut feil vei:P