Dette er et blogg innlegg til Norsken som jeg hadde 15.10.08.
Jeg skal fortelle om Sims.
Sims er et spill hvor du selv kan skape de personene du vil, med eget utseende og personlighet.
Du styrer dem og bestemmer hva dem skal gjøre. Du kan brenne dem inne, passe på dem og gjøre der du vil med dem.
Du kan bestemme hvem du vil ha i en familie, hvem de skal gifte seg med og hvem de skal bli venner med.
Det er et bra spill. Det lærer oss om miljøet og litt om hvordan verden fungerer.
Så et spill med mange muligheter, for alle aldre over 7 år, med masse tilbehør og kos.