Dette har vell ikke direkte noe med skolen å gjøre, men jeg er lei av ferie nå.
Jeg savner folka og fagene.
Generelt det å ha noe å gjøre om dagen. Jeg gleder meg til å sette i gang med fag igjen nå på mandag. Komme inn i rutinene igjen og kose meg med folka mine : D
Dagene er ikke det samme uten dem.
Det var i grunn det jeg hadde å skrive, men det får holde siden dette egentlig ikke er noe faglig innlegg.
torsdag 2. oktober 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar