skip to main | skip to sidebar

Ida Karoline 1DHB

Ida Karoline

fredag 26. september 2008

Skoleblogg.

yess, da er skolebloggen oppe og går : )
Det var egentlig det jeg skulle skrive her, og jeg har ikke mer å skrive så jeg tar det sånn ^^
Lagt inn av Ida Karoline 1DHB kl. 09:41

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Bra bilde, stor aktivitet tydeligvis!

26. september 2008 kl. 10:26
To-1DHA sa...

IDA :D fin blogg :D

26. september 2008 kl. 10:29
Anonym sa...

Fin blogg ^^,

26. september 2008 kl. 10:38
Ruth Helene sa...

Najsbajs :'D

26. september 2008 kl. 10:42
Charlotte sa...

Kul blogg snuppa mi:D

26. september 2008 kl. 11:15

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Bildet mitt
Ida Karoline 1DHB
Vis hele profilen min

: D

: D

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  april (1)
    • ►  mars (1)
    • ►  januar (3)
  • ▼  2008 (6)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ▼  september (2)
      • Jess, dette bilde skulle vært snudd i en annen vi...
      • Skoleblogg.

Andres blogger

  • Marita's skoleblogg
  • Veronika's skoleblogg
  • Vanessa's skoleblogg
  • Torunn's skoleblogg
  • Susanne's skoleblogg
  • Siri Linn's skoleblogg
  • Selma's skoleblogg
  • Louise's skoleblogg
  • Iselin's skoleblogg
  • Isabell's skoleblogg
  • Ingrids blogg
  • Ingrid Maries skoleblogg
  • Kristines skoleblogg
  • Kim Vegar's skoleblogg
  • Joakim's blogg
  • Ruths skoleblogg
  • Charlotte's private blogg
  • Charlotte's skoleblogg
  • Min private blogg