Jess. Dette er da materialboksen som vi hadde som oppgave og innelevring i produksjon.Jeg føler seg at jeg har gjort en bra jobb på denne og ble ganske fornøyd med resultatet : )
Mye maling og farge blanding, men jeg har lært en hel masse^^
Ida Karoline
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar