skip to main | skip to sidebar

Ida Karoline 1DHB

Ida Karoline

fredag 3. oktober 2008

Jess. Dette er da materialboksen som vi hadde som oppgave og innelevring i produksjon.
Jeg føler seg at jeg har gjort en bra jobb på denne og ble ganske fornøyd med resultatet : )
Mye maling og farge blanding, men jeg har lært en hel masse^^
Lagt inn av Ida Karoline 1DHB kl. 22:15

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Bildet mitt
Ida Karoline 1DHB
Vis hele profilen min

: D

: D

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  april (1)
    • ►  mars (1)
    • ►  januar (3)
  • ▼  2008 (6)
    • ►  november (1)
    • ▼  oktober (3)
      • Sims.
      • Jess. Dette er da materialboksen som vi hadde som...
      • Lei ferie.
    • ►  september (2)

Andres blogger

  • Marita's skoleblogg
  • Veronika's skoleblogg
  • Vanessa's skoleblogg
  • Torunn's skoleblogg
  • Susanne's skoleblogg
  • Siri Linn's skoleblogg
  • Selma's skoleblogg
  • Louise's skoleblogg
  • Iselin's skoleblogg
  • Isabell's skoleblogg
  • Ingrids blogg
  • Ingrid Maries skoleblogg
  • Kristines skoleblogg
  • Kim Vegar's skoleblogg
  • Joakim's blogg
  • Ruths skoleblogg
  • Charlotte's private blogg
  • Charlotte's skoleblogg
  • Min private blogg