skip to main | skip to sidebar

Ida Karoline 1DHB

Ida Karoline

tirsdag 4. november 2008

Vi har nå om perspektiv. Noe vi jobber med og via er et-punkts-perspektiv.

FP står for Forsvinningspunkt.

H Står for horisontal/horisontallinja.





Dette skal vi videre bruke til å lage våre egne rom og etterhvert prøve oss frem med farge og to-punkts-perspektiv.
Lagt inn av Ida Karoline 1DHB kl. 09:27

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Bildet mitt
Ida Karoline 1DHB
Vis hele profilen min

: D

: D

Bloggarkiv

  • ►  2009 (5)
    • ►  april (1)
    • ►  mars (1)
    • ►  januar (3)
  • ▼  2008 (6)
    • ▼  november (1)
      • Vi har nå om perspektiv. Noe vi jobber med og via ...
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (2)

Andres blogger

  • Marita's skoleblogg
  • Veronika's skoleblogg
  • Vanessa's skoleblogg
  • Torunn's skoleblogg
  • Susanne's skoleblogg
  • Siri Linn's skoleblogg
  • Selma's skoleblogg
  • Louise's skoleblogg
  • Iselin's skoleblogg
  • Isabell's skoleblogg
  • Ingrids blogg
  • Ingrid Maries skoleblogg
  • Kristines skoleblogg
  • Kim Vegar's skoleblogg
  • Joakim's blogg
  • Ruths skoleblogg
  • Charlotte's private blogg
  • Charlotte's skoleblogg
  • Min private blogg