skip to main
|
skip to sidebar
Ida Karoline 1DHB
Ida Karoline
tirsdag 4. november 2008
Vi har nå om perspektiv. Noe vi jobber med og via er et-punkts-perspektiv.
FP står for Forsvinningspunkt.
H Står for horisontal/horisontallinja.
Dette skal vi videre bruke til å lage våre egne rom og etterhvert prøve oss frem med farge og to-punkts-perspektiv.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Ida Karoline 1DHB
Vis hele profilen min
: D
Bloggarkiv
►
2009
(5)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
januar
(3)
▼
2008
(6)
▼
november
(1)
Vi har nå om perspektiv. Noe vi jobber med og via ...
►
oktober
(3)
►
september
(2)
Andres blogger
Marita's skoleblogg
Veronika's skoleblogg
Vanessa's skoleblogg
Torunn's skoleblogg
Susanne's skoleblogg
Siri Linn's skoleblogg
Selma's skoleblogg
Louise's skoleblogg
Iselin's skoleblogg
Isabell's skoleblogg
Ingrids blogg
Ingrid Maries skoleblogg
Kristines skoleblogg
Kim Vegar's skoleblogg
Joakim's blogg
Ruths skoleblogg
Charlotte's private blogg
Charlotte's skoleblogg
Min private blogg
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar