Tidligere i denne oppgaven har jeg ikke skrevet noe, men jeg har vært opptatt med å tenke på materialer, hva jeg skulle lage, skissing og fargevalg. Fargevalgene sitrter jeg nå ved siden av meg og stusser litt over enda.
Jeg kom frem til at jeg skulle lage et skap. Et lite skap, som skal være tilegnet mitt kamera. Jeg er veldig glad i å ta bilder og det er derfor en vesentlig viktig del av tiden min. Jeg skal bruke sentrumstapper og sette sammen skapet med og lage en dekor, om jeg velger sjablong eller å male er jeg enda usikker på. Det kommer jeg frem til når jeg videre tenker. Jeg har også fått laget meg en egen læreplan for oppgaven siden jeg skal gå design og trearbeid, noe som ikke var lagt opp til i denne oppgaven.
Jeg legger inn noen bilder her, av noen stadier i oppgaven.
Har også laget en problemstillig med hjelp av Bård.
Den lyder sånn: Hvordan kan jeg bruke sentrumstapper til å sette sammen et lite skap?
-Ida Karoline

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar