onsdag 28. januar 2009

Smykker

Forskjellig smykker som forbredelse til prosjektuka som kommer i uke 6.



Dette er ringer jeg har forskjellig mening om. De passer inn i noen annledninger, mens andre passer de ikke inn i det hele tatt. De er også veldig store og nødt til å være upraktisk å ha på seg over lengretid.



Denne piercingen(kroppssmykket) likte jeg ikke. Den har store kuler, samtidig som den har elementrer som henger nedover fra kula som da er "i" navlen. Den har dominerende farge og det liker jeg heller ikke med denne typer smykker.



Dette er en piercing jeg syns er fin, tross at den er i gull. Jeg liker sølv i seg selv bedre enn gull. Steinene gjør at den er helt grei og den pynter litt samtidig som den ikke pynter opp for mye. Liker sølv bedre enn gull, som jeg skrev over så jeg ville tatt et bilde i sølv, men på grunn av dårlig tid fant jeg ikke det.

-Ida Karoline

1 kommentar:

Joakim Bergersen sa...

Nå har du fått lagt til det som skulle legges inn på bloggen. Se litt på glassmykker nå før prosjektuka, kanskje det kan gi noen ideer.
Jeg får ikke opp refleksjonsnotatet til Bord dekk deg, men det er sikkert i orden i morra;)